סע לאט

שריה תנעמי

אתה הולך לאט,
כי יש לך זמן,
הפעם.

ואתה קשוב,

שם לב,
שגם בהילוך האיטי שלך,
הנפש בפנים רצה…

היא לא מכירה את
הנחת,
היא רגילה למרוץ.
אותו מרוץ –
שהופנם בה,
וטבוע בה.

הגיע הזמן לתרגל –
נחת, שקט, נוכחות,
וקצב נכון של החיים.
לשחרר את המרוץ…

ללכת לאט,
בנחת.

סע לאט
נהניתם מהסיפור? כתבו לנו! ההמלצות הטובות ביותר יפורסמו במדור "ממליצים"