מחר יקרה משהו חדש - שאלות 🤔

  1.  למה, לדעתך, גיל כבר לא אהב את הצעצוע?
  2. מה גילה גיל בעקבות הקול?
  3. אלו דברים מיוחדים קרו לגיל?
  4. למה, לדעתך, בסוף הסיפור הצעצועים הישנים נראים לגיל כמו חדשים?
  5. ספר 3 דברים שקרו לך בזמן האחרון !
  6. סכם בקצרה, מה המסר של הסיפור.

🚴🏼‍♂️ משימה: חלק דף במחברת לשניים. בצד אחד צייר או כתוב צעצוע/חפץ, ובצד השני צייר או כתוב סיפור שקרה לך. כעת, תאר את ההרגשה שלך כלפי החפץ, ואת ההרגשה שלך כלפי הסיפור שקרה לך.   🚴🏼‍♂️

תשובות לדוגמה:

הצעצוע מלהיב בהתחלה את הרגש, אבל לאחר זמן, לפעמים עולים רגשות של שעמום, כאשר אנשים לא יודעים לראות את היופי שיש בכל מיני דברים בחיים.

גיל גילה שצריך לראות את היופי בכל דבר שקורה בחיים, וליהנות ממנו. כל הזמן קורים דברים מעניינים. זה יכול להיות גם צעצוע, וגם מפגש עם חבר.

הדודים באו לבקר, דניאל בא לבקר.

כי הייתה לגיל התלהבות ושמחה מכל מה שקורה, אז זה יכול להיות גם צעצוע ישן.

מצפים שהתלמיד יבין את המסר בסיפור, ויראה בדברים שקורים לו דברים מעניינים ו"ממלאים".

כל יום קורה משהו מעניין. רק צריך לשים לב, ולהרגיש את מה שקורה. ולא צריך לחפש כל הזמן חפצים חדשים, שילהיבו אותנו. כי המון דברים אחרים שקורים בחיים, גם יכולים להלהיב ולעשות לנו טוב, וכך אנחנו חיים תמיד בהרגשה טובה.